13 apr. 2009

"Carpe Diem !" - "Traieste-ti clipa !"


Sunt multe de spus , numeroase idei care imi circula acum in minte si pe care vreau sa le dezvolt , fiecare in parte cu o importanta egala. Imi place sa scriu , imi place sa citesc , imi place sa privesc pierdut, in timp ce tigarea se fumeaza singura in scrumiera , inconstient de ce se petrece in jurul meu. Mai nou imi place sa ma plimb singur prin parc pe timp de ploaie sau sa stau pana la 4 dimineata afara la taclale cu cineva drag. Sunt lucruri pe care esti constient ca la un moment dat nu o sa le mai poti repeta. Timpul trece , clipele tineretii trec si ele , sansele , distractiile , momentele de glorie , tot , absolut totul va fi dat uitarii intr-o buna zi, iar tu vei ajunge la o varsta inaintata doar cu ce? -Cu niste poze , niste insemnari , filmulete pe care le vei vedea si vei zambi ; vei privi pierdut la tigarea din scrumiera cum arde singura si iti vei aminti momentele in care te distrai , vei citi notitele/insemnarile si vei zambi iar , vei repeta actiunea si vei incepe incet-incet sa regreti trecerea timpului. In viata vine un timp pentru toate . Un timp pentru distractie , un timp pentru plans , un timp pentru ras , un timp pentru satisfactie , altul pentru tine, iar inca unul pentru ceilalti. Analizeaza ultima fraza pe care am scris-o , citeste-o si reciteste-o ; incearca s-o intelegi pentru ca ascunde ceva.Sunt momente in viata cand constati ca timpul in loc sa-ti fie prieten la varsta respectiva , o varsta frageda de la care astepti multe , o varsta la care nu astepti decat distractie , frumusete , iubire … constati ca de fapt timpul iti este mai mult dusman. Treci peste asta , da-ti o palma si daca nu ti-ai revenit , mai da-ti una pana iti revii. Timpul este asa cum ti-l faci tu!!! TU si numai TU. Am avut momente cand am crezut ca sunt la capat de drum , ca nu mai exista nimic in jurul meu viu ; nu mai vedeam decat ura. Uram totul in jur ; ajunsesem sa ma urasc pana si pe mine. Incepusem sa ma schimb. De fapt , uram ceea ce tineam in mine , uram ce ajunsesem, dar mi-am revenit.Oamenilor le este frica sa iubeasca,ceea ce este un lucru foarte rau. Sa-ti fie frica sa-ti arati sentimentele, e un lucru destul de rau. Se tem de fericire si aleg sa traiasca singuri , sa se incuie in propria camaruta , in ei, si sa se distanteze de tot ce inseamna viata. Nu se poate trai asa. Viata este doar una si din propria experienta , nu se poate trai fara OAMENI INTRE OAMENI!! In lumea in care traim , oamenii uita sa fie oameni. Acestia uita ca au sentimente , uita ca au nevoi , uita ca au credinta , uita ca nu sunt singuri si uita , repet , ca sunt oameni!Uita absolut de tot si de toate in goana asta dupa bani , dupa cariera , dupa faima si dupa tot ce inseamna bogatie dar , la un moment dat isi dau seama ca toata aceasta agitatie ce le-a adus? Agitatia asta nu le-a adus decat venit material , valoare materiala. Atata agitatie , atatia ani pierduti , momente pierdute , clipe in care te-ai fi putut distra la maximum in schimbul cui? Banilor? Penibil de-a dreptul. Vreau si stiu ca o sa ajung cineva. Am ambitie , am curaj si nimic nu-mi sta in cale sa imi indeplinesc visul, dar in acelasi timp sa ma si distrez. Intr-adevar e obositor, dar cand esti inconjurat numai de persoane placute , numai de prieteni si numai de iubire , stresul , chinul si munca par mult mai usoare. Treci peste toate intr-un final , important e sa gandesti pozitiv. Un val se sparge , moare si se retrage, insa, cate picaturi formeaza? As vrea ca fiecare dintre voi sa se trezeasca intr-o dimineata si sa-si spuna urmatorul : Viata e scurta si merita traita! Fara regrete , fara teama , fara compromisuri! Iubeste cat poti , incearca sa lasi de la tine si fa-ti cati mai multi prieteni. Gandeste-te ca tu pentru lume esti doar o singura , simpla , nesemnifianta persoana , insa pentru o singura persoana doar , tu poti reprezenta universul; toata fericirea si absolut tot!

2 comentarii:

  1. Buna ziua, avand in vedere diferenta de varsta, am citit cateva articole si chiar mi-a placut, sincer spun ca am ramas oarecum surprins, de ce??????? pentru ca ma regasesc in tot ceea ce am citit, sunt pentru o romanie mai verde, un ecologist, un jucator impatimit la loto, intodeauna joc cate o varianta la 6?49 si joker in fiecare zi traiesc cu speranta ca voi castiga imi fac planuri ce voi face cu banii mi-am strans in casa o multime de reviste cu Forbes capital cei mai 300 bogati si adevarul 500 mld, am citit "Secretul" am vazut si filmul, what the bleep do yo now cartea si filmul, am citit si fragmente dintr-o invatatura necunoscuta, autobiografia unui mistic nonconformist, etc carti si filme care au contribuit intr-o oarecare masura la schimbarea vietii mele. Scriu, desenez dupa cum ai observat din bloul meu, incerc sa fac in asa fel incat viata mea sa conteze, nu as vrea sa ma trezesc la o varsta si sa spun ca am trait fara sa fac nimic. si sunt foarte multe de spus. Una din urmatoarele postari o sa fie despre ceea ce vreau eu si cum vad eu viata cotidiana. Tocmai am primit un impuls si in directia asta, nu mi-a trecut prim minte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ar fi de am avea cat mai multi romani care sa gandeasca asa,sa-si doreasca o tara curata,frumoasa,fara gunoaie aruncate cum le vine lor,si asta pentru ca au un Q7 ?sau ca asa sunt ei,ignoranti?Sau,pur si simplu...nule pasa.
    Loto...mai este vreun roman care sa nu fi pus bilet,sau sa nu fi sperat ca al lui este "alesul".
    "Carpe diem"...parerea mea este ca sunt prea multi oameni care nu stiu sa-si traiasca viata la maxim,sa simta cu adevarat ca traiesc,eu nu sunt in masura sa dau nimanui sfaturi de viata,cum sa-si traiasca viata,pot sa le sugerec cam ce cred eu ca-i bine sa faca,restul depinde de ei.

    RăspundețiȘtergere

Daca ai ceva interesant de spus si vrei sa afle lumea,nu ezita sa faci un comentariu decent .