16 apr. 2009

Numeste`ma demon ..

Numeste`ma demon, numeste`ma inger, numeste`ma cum vrei tu, dar nu ma numi om.
Nu ma numi om.
Un om e mult prea muritor, in schimb, inger sau demon pe buzele tale e nemuritor. Un om nu poate face ingerii sa planga de bucurie. Si da, cand spun inger, ma refer la tine. Nu ma numi om, ca nu pot face ceea ce face un om normal. Nu pot iubi ca un om normal. Un om normal, intalneste, iubeste, uita. Eu nu pot uita. Eu nu vreau sa uit. Nu am motiv sa uit. Nu as putea sa uit. Nu ma numi om. Eu nu iubesc cu mintea, eu iubesc cu tot ce pot eu sa fiu. Iubesc neconditionat. Nu ma intreba de ce. Nu am cuvinte sa`ti spun de ce. Stiu doar ca te iubesc. Nu stiu daca un demon sau un inger poate iubi un alt inger. Nu stiu daca e permis asa ceva. Nu stiu, stiu doar ca te iubesc.
Nu stiu daca urmatorul pas care`l fac e ultimul. Nu stiu daca ziua ce trece e ultima. Nu stiu daca ultima oara cand te`am vazut, chiar a fost ultima oara cand te-am vazut. Nu stiu daca ultima oara cand te`am sarutat, a fost chiar ultima oara cand te`am sarutat. Nu stiu daca ultima oara cand te`am strans in brate, a fost chiar ultima oara cand te`am simtit in bratele mele. Nu stiu, stiu doar ca te iubesc.
Nu stiu daca ma poti numi inger, odata ce`ti pot face rau cu simpla mea absenta. Nu stiu daca ma poti numi demon, daca iti pot face bine doar cu o vorba. Nu stiu daca ma poti numi om, daca simt ca ma doare. Nu stiu daca ma poti numi altceva, ce nu pot sa fiu. Nu stiu, stiu doar ca te iubesc.
Numeste`ma demon …
Numeste`ma inger …
Numeste`ma … dar numeste`ma langa tine.
Numeste`ma demon …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ai ceva interesant de spus si vrei sa afle lumea,nu ezita sa faci un comentariu decent .